Primamljiv enterijer poslastičarnice privlači goste

Da li ste nekad obratili pažnju na eterijer poslastičarnice dok ste jeli ukusne kolače? Da li ste razmišljali kakav enterijer poslastičarnice privlači goste? Koje boje upotrebiti? Kakvu dekorativnu šemu? O ovim i drugim pitanjima morali smo da razmišljamo dok smo osmišljavali idejna rešenja za enterijer poslastičarnice.

slatka kuća

Ono što je sigurno jeste da poslastičarnica treba da izgleda veselo i primamljivo. Gosti poslastičarnice su mahom deca i mladi. Zato poslastičarnica treba da odiše mladalačkom energijom, kao i nekom bajkovitošću. Njen spoljašni i unutrašnji izgled treba da bude primamljiv kao i sami njeni slatkiši.

Koji su bili zahtevi za enterijer poslastičarnice?

enterijer poslastičarnice
Iskotiran 3D crtež poslastičarnice

Naš klijent je želeo da otvori poslastičarnicu u jednom tržnom centru. Pri tom nije imao ideju kako bi poslastičarnica trebala da izgleda. Znao je samo šta poslastičarnica treba da ima. To su: tri mašine sa pravljenje sladoleda, jedna velika vitrina za kolače i granita, mašina za pravljenje soka. Pored toga u poslastičarnici je trebao da se nalazi radni pult, kasa i sudopera.

Specifičnosti ovog projekta

Pošto je poslastičarnica bila u tržnom centru, dakle i sama u unutrašnjem prostoru, nije bilo dovoljno osmisliti njen unutašnji već i pre svega spoljašni izgled. Poslastičarnica je trebala da bude otvorena sa gornje strane, da nema krov. Trebalo je samo da ima 4 zida od panela medijapana visine 110 cm.

enterijer poslastičarnice
Iskotiran 3D crtež poslastičarnice

Klijentu je bio potreban osmišljan 3D model poslastičatnice zato da bi mogao da pogleda više koncepata pošto unapred nije imao nikakvu ideju za koji da se odluči. Ali pored toga 3D model poslastičarnice su mu tražili iz tržnog centra. Neophodan uslov da dobije dozvolu za otvaranje poslastičarnice jeste bio da tržnom centru dostavi njen 3D model na odobrenje. Taj model mora biti potpuno u skladu sa konceptom tržnog centra, kao i da ispunjava razne druge uslove.

Ovo je naš zadatak činilo dvostruko izazovnim. Bilo je potrebno osmisliti takav enterijer poslastičarnice koji će se, s jedne strane, svideti klijentu i privlačiti goste, a sa druge strane uklopiti u koncept tržnog centra i ispuniti sve njegove zahteve. Nabrojaćemo samo neke od tih zahteva. Gledano u horizontali ništa nije smelo da štrči jer to narušava koncept tržnog centra. Na panelima takođe ne smeju biti nekakve 3D reklame koje štrče jer bi deca mogla da se povrede, budući da se tu nalazi i igraonica. Poslastičarnica nije smela da bude previše šarena, ali nije smela ni da izgleda monotono. Morala je da ima svetleće reklame koje je trebalo osmisliti, jer to je bio koncept tržnog centra.

Dalja razrada projekta za enterijer poslastičarnice

Svi ovi uslovi su nas stavili pred nimalo lak zadatak. Bilo je potrebno ispuniti gotovo kontradiktorne zahteve. Recimo visina panela je smela da bude samo 110 cm, ali mašine za sladoled su visine 160 cm. Jedino rešenje bilo je da se poslastičarnica postavi i orijentiše tako da se te mašine nađu uz stub.

enterijer poslastičarnice
Pogled na poslastičarnicu sa zadnje strane.

Zatim, bilo je potrebno da maksimalno izložimo proizvode tako da prolaznici mogu odmah da primete šta sve poslastičarnica nudi. Koncept je bio da gosti ne ulaze nego da im se proizvodi uručuju tzv. „na šalteru“. Zato je bilo potrebno spoljne panele tako dizajnirati da prolaznicima jasno bude šta mogu da dobiju u poslastičarnici. Pored toga paneli moraju da budu dekorisani tako da privuku poglede prolaznika, a istovremeno da se sve to uklopi u stroge koncepte tržnog centra.

Kako smo uskladili zahteve klijenta i tržnog centra?

Odlučili smo da panele prosečemo tamo gde je vitrina za kolače i mašina za sokove. Tako prolaznici mogu da vide šta se tu nudi i direktno odatle da dobiju proizvode. Mašine za sladoled su medjutim uvučene i mušterije mogu videti samo onaj mali deo što štrči iznad panela. Zato smo panele dekorisali tako da mušterijama bude jasno da se tu nudi i sladoled.

enterijer poslastičarnice
Pogled na poslastičarnicu sa prednje strane gde su ulazna vrata.

Glavni proizvod poslastičarnice je zapravo i trebalo da bude sladoled. Medjutim klijent je želeo drugačiji sladoled nego što je to uobičajeno. On je hteo da sladoled pravi kao špagete. Dakle proizvod “Spaghetti ice” je trebalo maksimalno istaći.

Pošto generalno dekoracija u tržnom centru ne sme biti previše načičkana, odlučili smo se za jednu dosta svedenu varijantu. Paneli će biti dekorisani vertikalnim prugama, roze i bele boje. Pored toga, sa prednje i zadnje strane biće po dve aplikacije u obliku oblaka. U jednom oblaku sa svake strane pisaće koji proizvode nudi poslastičatnica, a u drugom će biti slika proizvoda “Spaghetti ice”. Na trećem panelu, ovom preko puta stuba i mašina za sladoled, biće velika aplikacija oblaka sa logom poslastičarnice u njemu. Obod svakog oblaka će svetleti osvetljavajući ono što je u njemu i privlačeći više pažnje.

štand za sladoled
Pogled na poslastičarnicu sa bočne strane gde se nalazi logo.

Završetak projekta

3D model poslastičarnice rezultat je pronadjenog balansa između klijentovih zamisli i strogih zahteva tržnog centra. Pored toga uspeli smo da stvorimo veseo i primamljiv izgled poslastičarnice, koji će sigurno privlačiti veliki broj gostiju tržnog centra.

Klijent se inače odlučio da kao izvodjača radova angžuje Enterijer tim, izvodjačku firmu sa kojom saradjujemo, budući da mu ova firma garantuje za rok i kvalitet radova. Ostaje nam samo da našem klijentu poželimo puno sreće u budućoj karijeri poslastičara.

Similar Posts